Prima pagină » Magazin » Compania IKEA, amendată după ce un client a găsit o OMIDĂ într-o farfurie cu orez

Compania IKEA, amendată după ce un client a găsit o OMIDĂ într-o farfurie cu orez

Ikea India a fost amendată după ce un client a găsit o OMIDĂ într-o farfurie cu pilaf, servită la restaurantul din incinta magazinului situat în orașul Hyderabad.

Abeed Mohammad a scris vineri despre acest incident, etichetând autoritățile municipale, scrie BBC. După ce a investigat plângerea clientului, oficialii au amendat duminică Ikea cu 141 de dolari.

Gigantul suedez, care a inaugurat primul său magazin din India în luna august, și-a cerut scuze pentru incidentul nefericit.

Mesajul lui Mohammad a fost distribuit masiv pe rețelele de socializare. Autoritățile au prelevat mostre de alimente din restaurantul Ikea și un oficial a declarat că Ikea a fost amendată pentru nerespectarea normelor de igienă.

„Existau viermi într-unul din produsele servite. Managementul Ikea a recunoscut problemele grave legate de igienă”, a spus acesta.

Ikea a decis să investească 1,5 miliarde dolari în India în următorii zece ani. Deschiderea magazinului din Hyderabad a atras numeroși curioși. Retailerul a ales să inaugureze incinta pe marginea unui drum foarte circulat din India.

Hyderabad, un adevărat hub tehnologic, găzduiește sediile unor companii globale precum Microsoft, Google și Facebook.

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele