Compania IKEA, amendată după ce un client a găsit o OMIDĂ într-o farfurie cu orez
Abeed Mohammad a scris vineri despre acest incident, etichetând autoritățile municipale, scrie BBC. După ce a investigat plângerea clientului, oficialii au amendat duminică Ikea cu 141 de dolari.
Gigantul suedez, care a inaugurat primul său magazin din India în luna august, și-a cerut scuze pentru incidentul nefericit.
Mesajul lui Mohammad a fost distribuit masiv pe rețelele de socializare. Autoritățile au prelevat mostre de alimente din restaurantul Ikea și un oficial a declarat că Ikea a fost amendată pentru nerespectarea normelor de igienă.
„Existau viermi într-unul din produsele servite. Managementul Ikea a recunoscut problemele grave legate de igienă”, a spus acesta.
Ikea a decis să investească 1,5 miliarde dolari în India în următorii zece ani. Deschiderea magazinului din Hyderabad a atras numeroși curioși. Retailerul a ales să inaugureze incinta pe marginea unui drum foarte circulat din India.
Hyderabad, un adevărat hub tehnologic, găzduiește sediile unor companii globale precum Microsoft, Google și Facebook.