Prima pagină » Magazin » Cu poneiul la hotel. Recepționerii dau piept cu cele mai bizare cereri ale clienților

Cu poneiul la hotel. Recepționerii dau piept cu cele mai bizare cereri ale clienților

Cu poneiul la hotel. Recepționerii dau piept cu cele mai bizare cereri ale clienților
Recepționerii din Marea Britanie au întocmit o listă cu cele mai ieșite din comun solicitări pe care le-au primit de la clienți, de-a lungul timpului, scrie The Sun.

Recepționerii din Marea Britanie au întocmit o listă cu cele mai neobișnuite solicitări pe care le-au primit de la clienți de-a lungul timpului, scrie The Sun.

Spre exemplu, un recepționer din Newcastle își amintește că un oaspete i-a cerut o carte cu povești de adormit.

În Londra, un turist a întrebat angajații dacă schimbarea gărzilor Palatului Buckingham s-ar putea muta în altă zi sau dacă clopotele bisericii din apropiere ar putea să nu mai bată.

În timpul Jocurilor Olimpice de vară de anul acesta, un turist și-a exprimat nedumerirea vizavi de forfota din oraș: „Se petrece ceva în apropiere?”, a întrebat oaspetele la hotel.

În Scoția, un client s-a interesat la recepție dacă se poate caza cu tot cu poneiul său, iar cineva a cerut personalul hotelului să fie anunțat când iese monstrul din Loch Ness, pentru a nu-l rata.

„Anual, angajații noștri primesc în jur de 200.000 de solicitări bizare. Ei fac tot posibilul pentru a le îndeplini, dar există câteva cărora nu le putem face față.” spune Shakila Ahmed, purtător de cuvânt al companiei hoteliere și de turism, Travelodge.

 

 

Autor