Recepționerii din Marea Britanie au întocmit o listă cu cele mai neobișnuite solicitări pe care le-au primit de la clienți de-a lungul timpului, scrie The Sun.
Spre exemplu, un recepționer din Newcastle își amintește că un oaspete i-a cerut o carte cu povești de adormit.
În Londra, un turist a întrebat angajații dacă schimbarea gărzilor Palatului Buckingham s-ar putea muta în altă zi sau dacă clopotele bisericii din apropiere ar putea să nu mai bată.
În timpul Jocurilor Olimpice de vară de anul acesta, un turist și-a exprimat nedumerirea vizavi de forfota din oraș: „Se petrece ceva în apropiere?”, a întrebat oaspetele la hotel.
În Scoția, un client s-a interesat la recepție dacă se poate caza cu tot cu poneiul său, iar cineva a cerut personalul hotelului să fie anunțat când iese monstrul din Loch Ness, pentru a nu-l rata.
„Anual, angajații noștri primesc în jur de 200.000 de solicitări bizare. Ei fac tot posibilul pentru a le îndeplini, dar există câteva cărora nu le putem face față.” spune Shakila Ahmed, purtător de cuvânt al companiei hoteliere și de turism, Travelodge.