Prima pagină » Magazin » Cum a făcut acest tânăr o afacere de aproape 200 de milioane de dolari vânzând ceasuri ieftine

Cum a făcut acest tânăr o afacere de aproape 200 de milioane de dolari vânzând ceasuri ieftine

Cum a făcut acest tânăr o afacere de aproape 200 de milioane de dolari vânzând ceasuri ieftine
În 2011, Filip Tysander a pornit cu 24.000 de dolari o afacere cu ceasuri. Acum are 31 de ani și compania sa are venituri anuale de 180 milioane de dolari, cu o margine de profit de peste 50%, scrie Business Insider. Iar totul a venit întâmplător.

Ca mulți dintre prietenii săi, Tysander a călătorit în Australia după ce a terminat liceul. Acolo, a întâlnit un englez pe nume Daniel Wellington, care purta un ceas Rolex și care l-a impresionant cu alura lui de James Bond. Astfel, i-a venit ideea de milioane de dolari, dar și un nume pentru brandul de ceasuri: Daniel Wellington.

„Mi-am dat seama că exista o piață pentru astfel de ceasuri, ceva mai pretențioasă”, a declarat el. Dar succesul nu a venit peste noapte. S-a întors în Suedia unde a lucrat în mai multe locuri, de unde a fost concediat, apoi s-a înscris la cursuri de business. A început două companii prin care vindea online cravate și ceasuri de plastic. Cu banii obținuți, 24.000 de dolari, a început cea de-a treia companie, care avea să-i schimbe viața.

„Am făcut un mic magazin online și am creat chiar eu logo-ul în Photoshop, apoi am trimis design-ul la o fabrică din China”, a spus Tysander.

Citește continuarea în Business Magazin