Amazon este cel mai mare retailer de cărți din lume, având peste 33 de milioane de titluri. Însă cărțile nu vin doar de la edituri, ci și prin propria platformă de publishing. În 2014, o carte nouă apărea la fiecare cinci minute astfel.
Cum reușești să devii un autor cu o carte best-seller? Brent Underwood povestește mai jos :
Pasul 1
Trebuia să scrie o carte dar nu avea chef. Așa că și-a pozat piciorul. Cartea lui denumită „Putting my Foot Down” avea să conțină o singură pagină cu o imagine a piciorului său.
Pasul 2.
A urcat cartea pe Amazon, i-a ales un titlu și subtitlu, categoria (Transpersonal – cărți de psihologie) și prețul (99 de cenți).
De asemenea, a creat coperta cărții folosind aceeași imagine din interior.Apoi în câteva minute a primit și ok-ul de la Amazon și cartea a apărut în magazin
Pasul 3.
Și-a rugat trei prieteni să-i cumpere cartea. Aceștia au făcut întocmai. A vândut trei copii în doar câteva ore, popularitatea cărții a crescut foarte mult apoi a ajuns să primească etichetarea de best seller în categoria respectivă.
Apoi, bineînțeles, Brent Underwood se putea folosi de această distincție și și-a actualizat profilul de LinkedIn cu -autor bestseller și nu mințea.
Citește în continuare pe Business Magazin.