Federația Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS) și tur operatorul S&S Travel lansează un proiect-pilot pe tema contelui Dracula, menit să îi facă pe străini să viziteze România, informează Agerpres.
„Discover Dracula Tour – the history and the legends” încearcă să profite de pe urma succesului pe care povestea lui Dracula o are în străinătate. Asia va fi prima piața pe care va fi promovat proiectul, după ce reprezentanții FPTS au sesizat în China, Thailanda și Japonia „un interes sporit pentru locurile de legndă ale lui Dracula”.
Organizatorii acestui proiect-pilot speră că vor reuși să sporească numărul de oaspeți de peste hotare, „profitând de faima universală a acestei figuri și de atractivitatea pe care o prezintă pentru turiștii străini”, se mai arată într-un comunicat de presă al FPTS. Autorii „Discover Dracula Tour” avertizează că, dacă România nu profită de pe urma brandului Dracula, țările vecine vor face acest lucru.
„În Serbia există o inițiativă de a-l transforma pe Vlad Țepeș și legenda sa într-o poveste sârbească, tocmai pentru a o transforma într-un produs turistic al țării vecine”, spune FPTS.
Promovarea „Discover Dracula Tour – the history and the legends” se va orienta și către piața europeană și americană, un interes deosebit fiind acordat Statelor Unite, care au un potențial foarte mare de turiști pentru „țara lui Dracula”, mai scrie Agerpres.