Cum îi răspunde McDonald”s profesorului dat afară din restaurant din cauza ochelarilor
Reprezentanții McDonald’s au dat primul comunicat după incidentul din Paris, în care un reputat profesor canadian a fost dat afară dintr-un restaurant din simplul motiv că purta ochelari de realitate augmentată.
„Acești ochelari încalcă dreptul la intimitate al clienților McDonald’s, pentru că pot fotografia sau înregistra”, anunță oficialii lanțului fast-food, citați de Yahoo.
Steve Mann, profesor de robotică în Canada și inventatorul unor ochelari de realitate augmentată, a povestit pe blogul său cum a intrat să mănânce într-un McDonald’s de pe Champs Elysees, dar a fost agresat și dată afară din restaurant.
Atacatorii i-au distrus parțial ochelarii lui Mann, iar acesta a apelat la internet pentru ca toată lumea să afle de pățania sa. Profesorul spune că nu vrea despăgubiri, ci doar plata reparațiilor pentru gadgetul său. „McDonald’s a fost singurul loc unde am avut probleme din cauza ochelarilor mei, de-a lungul întregii vacanțe de două săptămâni în Paris”, a precizat Mann.
Reprezentanții McDonald’s Franța au precizat, pe Facebook, că au început o anchetă și i-au interogat pe Mann și cei trei bărbați care l-au agresat. Angajații s-au declarat îngrijorați de încălcarea intimității celorlalți clienți, dar nu au recunoscut că i-ar fi stricat ochelarii profesorului, scrie Yahoo. „Conform angajaților, dialogul cu domnul Mann a fost unul respectuos. Vă rugăm să nu trageți concluzii pripite”, au mai scris reprezentanții lanțului fast-food.