Cum să câștigi până la 30.000 de dolari pentru o singură postare pe Instagram: „Trăim o adevărată revoluție”

Publicat: 23 02. 2018, 12:00

– Când ți-ai făcut cont pe Instagram și de ce, ce te-a atras cel mai tare la această aplicație?
Imediat ce a apărut aplicația, mi-am făcut un cont de Instagram. Era un adevarat trend. În New York, Londra si Milano, toate personalitățile din industria modei cu care intram în contact erau pe Instagram. Știam că va fi „the next big thing”, așa că nu a fost greu să mă autoconving să-mi creez un profil. 

– Cum ți-a crescut profilul, a fost un scop în sine sau s-a întâmplat treptat, organic?
Acum aproximativ 4-5 ani, numărul conturilor de Instagram era modic. Drept urmare, toți cei care îți făcuseră conturi atunci (inclusiv eu) aveau o creștere fantastică.
Îmi amintesc că îmi veneau constant zeci de followers fără să fac nimic. Postam o dată pe lună o fotografie oarecare și dintr-un foc veneau să mă urmărească până la o sută de persoane in primul minut. În acest ritm, fara sa am un aport neaparat, am castigat cateva mii de urmaritori in timp record.
In acel moment, Instagram nu era o prioritate pentru mine dat fiind faptul ca aveam proiecte importante de dus la capat, iar Instagram parea mai mult o joaca de copii. Drept urmare am lasat contul sa isi exercite farmecul personal singur. Bineinteles ca, intre timp, numarul conturilor a crescut exponential si tot in acelasi ritm a crescut si efortul „posesorilor de Instagram” de a-si crea un profil cat mai atractiv. Se trecuse la un alt nivel, cu fotografii realizate de profesionisti, modificate de tot felul de filtre sau ajustate in Photoshop… Se creau tot felul de strategii in privinta unitatii coloristice si stilistice a unui cont de instagram, tot felul de recomandari in privinta a ceea ce este bine sa contina postarea urmatoare in functie de cea precedenta, astfel incat contul sa arate precum un colaj variat, cu un design bine gandit…  In concluzie, farmecul personal nu mai functiona de unul singur. Insa nu m-am alarmat, imi axasem eforturilor pe alte prioritati. Nu a fost tocmai cea mai buna decizie. Cand brandurile au inceput sa imi propuna proiecte pentru care sa imi solicite si contul Instagram, am hotarat (finally) ca este vremea sa imi indrept atentia si, implicit, o frantura din energia destinata site-ului Fashion Avec Passion, catre contul de Instagram.

Dacă m-as fi ocupat de prima dată, astăzi cu siguranță aș fi avut cel puțin un 0 în plus la finalul celor aproximativ 115.000 de followers pe care îi numara astăzi contul de de Instagram @JaninaNectara. Și cu siguranță cu un 0 în plus în conturi.

CITEȘTE CONTINUAREA INTERVIULUI PE ONE.RO