Prima pagină » Magazin » Cum să îți dezvolți afacerea pe seama alegerilor prezidențiale: Pizza Johannis și pizza Viorica, delicatesele de la Cluj / Cum a stimulat pizzeria votul din turul doi – FOTO

Cum să îți dezvolți afacerea pe seama alegerilor prezidențiale: Pizza Johannis și pizza Viorica, delicatesele de la Cluj / Cum a stimulat pizzeria votul din turul doi – FOTO

Cum să îți dezvolți afacerea pe seama alegerilor prezidențiale: Pizza Johannis și pizza Viorica, delicatesele de la Cluj / Cum a stimulat pizzeria votul din turul doi - FOTO
Pizzeria Ambrosini din Cluj a găsit o metodă inedită de a profita de pe urma alegerilor prezidențiale creând două noi sortimente de pizza: Johannis și Viorica.

Pizzerie Ambrosini a anunțat pe pagina oficială de Facebook un sortiment nou de pizza, inspirat din evenimentele politice din România: „De azi în meniu avem Pizza VIORICA cu roșii de Videle, cârnăciori Oltenești, praz, șuncă, brânză ,mozzarela, măsline, la 23 RON/buc”.

Însă noutățile nu se opresc aici. Se pare că pentru „simpatizanți există și o ofertă: „2 pizza VIORICA la doar 33,91%RON”.

Se pare că în ziua turului doi al alegerilor prezidențiale, pizzeria a avut o ofertă prin care Pizza Johannis a fost vândută la prețul de 15 lei, însă doar celor care au fost la vot. 

„Oferta cu Pizza Johannis continuă trei pizza plus o cola de 2.5 l la doar 66,09 %RON procentul victoriei prezidențiale, în loc de 90 RON”, au scris moderatorii paginii de Facebook Pizzerie Ambrosini.

 

 

Autor