Cum să transformi un clip de pe YouTube într-o afacere de mare succes
Michael Dubin a realizat Dollar Shave Club pentru a-și ajuta un prieten să scape de surplusul de lame de ras ale tatălui său. Ideea a fost bună, marketingul făcut foarte bine, iar un clip video realizat cu 4500 de dolari a devenit viral și a transformat ideea într-o afacere.
Dollar Shave Club este o companie ce livrează lame de ras și produse de îngrijire personală prin poștă. Compania avea venituri de 3,5 milioane de dolari în 2012, apoi vânzările au ajuns la 225 de milioane de dolari când Unilever a cumpărat Dollar Shave Club pentru 1 miliard de dolari în 2016.
„Eu am scris scenariul pentru primul video și un prieten de-al meu a filmat clipul. Când l-am lansat site-ul nostru a picat, iar în 48 de ore am primit 12,000 de comenzi”, povestește Dubin care a înființat compania alături de prietenul său Marke Levine.
Citește continuarea pe Business Magazin