Prima pagină » Magazin » Cum se prepară o reclamă la McDonald’s: ingredientul secret care te face să salivezi

Cum se prepară o reclamă la McDonald’s: ingredientul secret care te face să salivezi

Cum se prepară o reclamă la McDonald's: ingredientul secret care te face să salivezi
Vei mai mânca la McDonald's după ce vei vedea asta?

Într-o campanie inedită de „transparentizare”, gigantul McDonald’s le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea „ingredientele” care sunt folosite în reclamele la hamburgeri pentru a trezi apettitul consumatorilor.

LONDRA 2012 ATLETISM GARDURI – GOOGLE DOODLE interactiv. Cum te poți juca sărind GARDURI pe GOOGLE

De pildă, McDonald’s Canada derulează de câteva luni o campanie de promovare a transparenței față de clienți. În acest scop, lanțul de restaurante fast-food a lansat o pagină web dedicată întrebărilor utilizatorilor, pentru a demonta astfel numeroasele mituri legate de mâncarea de la McDonald’s, scrie Huffington Post.

Întrebările au fost cât se poate de diverse, dar oficialii companiei le-au luat foarte în serio. „Există un antivomitiv în mâncarea de la McDonald’s”, i-a întrebat Veronic C. pe reprezentanții companiei. Răspunsul a fost unul cât se poate de diplomat: „Nu este adevărat, Veronic. Nu adăugăm niciun fel de medicamente în niciunul dintre sortimentele noastre de mâncare. Îți mulțumim pentru că ne-ai dat oportunitatea să demontăm acest zvon”.

Totodată, compania a dezvăluit cum sunt realizate imaginile din reclamele McDonald’s, iar bucătarul șef le-a arătat clienților cum își pot prepara în propria bucătărie sosul folosit pentru sandviciul Bic Mac.

Pagina „Mâncarea noastră, întrebările voastre” are scopul de „promova o transparență radicală, folosind aceleași canale prin care s-au perpetuat miturile negative legate de calitatea mâncării de la McDonald’s”, se arată în comunicatul oficial transmis de companie.

Pe site au fost puse circa 5.000 de întrebări până la ora actuală. Acestea au primit răspunsuri de la o echipă specializată în comunicarea pe rețelele de socializare, echipă din care fac parte zece persoane