„Indiferent ce faci și chiar dacă ești pasionată de ocupația ta, ai nevoie de o gamă variată de lucruri care să te facă să te simți împlinită emoțional” , a spus aceasta marți seara la summit-ul „Fortune Most Powerful Women Next Gen” din San Francisco. Astfel, în cazul în care una dintre părțile vieții nu este completă, îți rămân celelalte care te fac să te simți o persoană împlinită.
Pentru Alyssa Milano o „gama variată” include activități de filantropie pentru organizații ca UNICEF și PETA, campaniile pentru alăptatul la sân, fiind chiar și creatoarea unui roman grafic. Ea a lansat de asemenea și o linie de îmbrăcăminte sport pentru femei, Touch by Alyssa Milano. Firma ei de îmbrăcăminte sportivă are încheiate în prezent contracte cu NFL, NHL, NBA, MLS, Nascar și cu ligiile inferioare de baseball din SUA. În prezent este singura femeie care a lansat o linie de îmbrăcăminte sportivă ce este avizată să aibă contracte în Major League.
„Am fost crescută să cred că pot face orice”, a declarat aceasta și pune curajul ei de a-și urma visurile pe seama familiei sale de „new-yorkezi italieni”.
„Cireașa de pe tort” din rândul ambițiilor sale este activitatea din social media, pe care Milano o folosește ca „platformă de distribuire și împărtășire a unor lucruri ce nu sunt doar importante pentru ea, ci și interesante”, după cum a relatat ea. O împătimită a Twitter-ului, Alyssa Milano are nu mai puțin de 3 milioane de urmăritori. Ea crede cu tărie în puterea benefică a social media. „Social media este un instrument puternic ce utilizat cum trebuie poate schimba lumea în bine „, a adăugat ea.
„Existau vremuri când era nevoie de un lider pentru a crea o mișcare. Acum ai doar nevoie de un moment prielnic. Un moment poate crea o mișcare”, a declarat Alyssa Milano.
Cu o carieră de succes ca actriță, doi copii și afaceri în plin avânt, momentul Alyssei Milano pare să fie acum.