De ce a investit acest bărbat 18.000 de dolari într-un site care nu a fost lansat încă

Publicat: 02 03. 2015, 20:36
Actualizat: 22 03. 2019, 12:11

Jet.com, un start-up care vrea să concureze cu Amazon, a strâns în februarie finanțări în valoare 140 de milioane de dolari, din ținta estimată de investitori la circa 600 de milioane. În lunile precedente a mai obținut finanțări de 80 de milioane de dolari, potrivit Business Insider.

Site-ul care va folosi un sistem dinamic de pricing pentru a vinde produse cât de ieftin posibil nu a fost lansat încă.

Cu toate acestea, peste 350.000 de persoane au participat la programul de promovare numit „Jet Insiders”.

Toți cei care s-au înscris au primit un link unic pe care îl puteau distribui. Persoanele care au primit cele mai multe referințe (top 10) au primit 10.000 de acțiuni la companie, iar persoana din fruntea clasamentului a primit 100.000 de acțiuni. Tot 100.000 de acțiuni au primit și primii angajați ai Jet. Luni a fost publicată lista câștigătorilor, iar persoana care a ieșit pe locul întâi a povestit că a cheltuit 18.000 de dolari pentru reclame pe Facebook și alte site-uri ca să-și asigure victoria.

„Să concurezi cu Amazon este foarte dificil. 100.000 de acțiuni la o comanie care încearcă asta mă entuziasmează”, a povestit Eric Martin.

Martin a obținut peste 8.000 de referințe.

„Aș fi putut să cheltuiesc mai puțini bani ca să ajung doar în top 10, dar mi-am dat seama că pot să câștig și să am de zece ori mai multe acțiuni”, a spus el.