Prima pagină » Magazin » De ce angajații Google, Apple, Facebook, Twitter sau LinkedIn VIN ZILNIC la acest om. „Sunt ca un câine ciobănesc, îmi place să adulmec oportunitățile”

De ce angajații Google, Apple, Facebook, Twitter sau LinkedIn VIN ZILNIC la acest om. „Sunt ca un câine ciobănesc, îmi place să adulmec oportunitățile”

Programatorii din Silicon Valley sunt familiarizați cu cafeaua de la Philz Coffee și fondatorul lanțului de cafenele, Phil Jaber, a povestit, pentru Business Insider, cum a reușit să-i atragă pe angajații Google, Apple, Facebook, Twitter sau LinkedIn cu peste 30 de arome unice.

Lanțul de cafenele din San Francisco a strâns 15 milioane de dolari în urma unei finanțări din partea Summit Partner și a unor investitori, printre care președintele Yahoo, Maynard Webb, directorul tehnologic al Facebook, Mijke Schroepfer, fostul director al Apple, Ron Johnson și rapperul-investitor Snoop Dogg.

foto: captură Business Insider

Potrivit Business Insider, compania are 18 cafenele în Bay Area și unul în Los Angeles. Antreprenorul Phil Jaber dorește să se extindă în 2015, vizând orașe precum New York, Washington, Detroit, Austin, Denver și San Diego. „Sunt ca un câine ciobănesc, îmi place să adulmec oportunitățile”, a declarat Jaber.

foto: captură Business Insider

Pentru cei care vizitează pentru prima oară una din cafenelele lui Phil, meniurile ar putea părea stranii. Cele 30 de sortimente de cafea au nume precum Canopy of Heaven, Anesthesia tot the Upside și Sooooo Good. Aici, programatorii nu se pot delecta însă cu cafele latte sau cappucino, totul fiind croit „pe stilul american”.

foto: captură Business Insider

Prima cafea inventată de Jaber, Tesora, a necesitat șapte ani de experimente și are gust de nuci, unt și caramel. Un alt produs interesant este cafeaua Philharmonic cu mentă. „Așa cum Frank Sinatra s-a născut pentru a cânta, eu m-am născut să prepar cafea”, a declarat Jaber, de origine palestiniană.

foto: captură Business Insider

Acesta a menționat că afacerea este una de familie și le-a mulțumit fiicelor sale, care au schimbat numele companiei din „Phil’s” în „Philz”, desemnându-l în funcția de director executiv pe fiul său, Jacob Jaber, pe vremea când acesta avea doar 17 ani. 

Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele