Prima pagină » Magazin » De ce postările de pe Facebook sunt văzute de tot mai puțini utilizatori

De ce postările de pe Facebook sunt văzute de tot mai puțini utilizatori

De ce postările de pe Facebook sunt văzute de tot mai puțini utilizatori
Un blogger american nemulțumit că postările sale pe pagina de Facebook nu ajung la toți fanii, a dezvăluit lumii că rețeaua de socializare folosește algoritmi de filtrare cu scopul de a-i determina pe utilizatori să plătească pentru a-și promova conținutul

Un blogger american nemulțumit că postările sale pe pagina de Facebook nu ajung la toți fanii, a dezvăluit lumii că rețeaua de socializare folosește algoritmi de filtrare cu scopul de a-i determina pe utilizatori să plătească pentru a-și promova conținutul, scrie Ziarul Financiar, citând Business Insider.

Derek Muller, americanul care deține un canal deYoutube numit Veritasium, un blog video științific- educativ cu peste un milion de abonați, spune că vizibilitatea postărilor sale pe Facebook a scăzut semnificativ de-a lungul timpului. Pagina de pe rețeaua de socializare a blogger-ului numără aproape 120.000 de fani, însă postările sale ajung în news feed-ul (fluxul de știri) a doar 9.000 de persoane, adică mai puțin de 8% din numărul total de prieteni, spune Muller.

Alături de Muller, și alți utilizatori de Facebook  s-au confruntat în ultima perioadă cu o scădere a reach-ului (vizibilității) postărilor. EdgeRank Checker, un site care te ajută să crești vizibilitatea paginii în rândul utilizatorilor de Facebook, a analizat timp de 28 de zile aproximativ 1.000 de conturi diferite, cu aproape 100.000 de postări.  Studiul a arătat că vizibilitatea postărilor a scăzut de la peste 10% la 7,8% în doar 28 de zile.

Citiți articolul integral în Ziarul Financiar