Dick Delson a lucrat pentru Disney, Universal și Miramax și a realizat campanii de promovare pentru „The Sting”, „The Deer Hunter” și „Chicago”, care au câștigat premiul Oscar pentru cel mai bun film, scrie The Hollywood Reporter.
Delson a murit duminică după o suferință îndelungată, într-un centru de îngrijire din Yarmouth, Maine, a anunțat nepoata sa, Joanna Delson.
Supranumit „Richy” de prieteni și colaboratori, Delson a înființat alături de Murray Weissman compania Weissman Delson Communications, care a activat între 1998 și 2005.
Delson și celebrul George Lucas au fost onorați pentru „serviciile extraordinare aduse industrie de divertisment” la gala Golden Sattelite Awards din 2003.
Printre clienții lui Delson s-au numărat nume grele de la Hollywood, precum Sylvester Stallone, Lou Gossett Jr, Chuck Norris, Walter Matthau, James Corbun, Paul Sorvino și alții.
Delson a coordonat timp de peste zece ani campaniile Miramax pentru filme celebre, precum „Pulp Fiction” (1994), „Chicago” (2002), „The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring” (2001), „Gangs of New York” (2002) și „Kill Bill” (2003-2004).
În cadrul MCA/Universal, Delson a ajutat la promovarea unor filme devenite cult, precum „The Sting” (1973) și „The Deer Hunter” (1978).
În calitate de director de publicitate al Filmways, Delson a colaborat la promovarea unor filme precum „Dressed to Kill” (1980), „Blow Out” (1981) și „Ragtime” (1981).