Prima pagină » Magazin » Dolce Sport își schimbă numele

Dolce Sport își schimbă numele

Dolce Sport își schimbă numele
Telekom Sport este noul brand sub care Telekom va difuza evenimente din lumea sportului, prin transmisiuni live, știri sportive și emisiuni de analiză, se arată într-un comunicat transmis marți de compania Telekom.

„Telekom Sport oferă iubitorilor sportului un întreg pachet de competiții premium. Toate meciurile din UEFA Champions League și din UEFA Europa League se văd la Telekom Sport, dar microbiștii se pot bucura, de asemenea, de toate meciurile din Liga 1 și din La Liga, de partidele transmise în exclusivitate din Premier League, de cele din Cupa Angliei, din Cupa Germaniei și din Cupa Franței. Totodată, iubitorii sportului pot urmări cele mai importante competiții automobilistice (Formula 1, WRC, Formula E, Formula 2, GP 3 sau Porsche Supercup), cele mai spectaculoase campionate profesioniste din sportul american (NFL, NBA si NHL), campionatele interne de handbal și de rugby masculin și feminin, cât și toate meciurile echipei naționale de rugby și turneele din circuitul ATP”, se arată în comunicat.

În luna decembrie, în exclusivitate în România, la Telekom Sport, fanii sportului vor putea urmări Campionatul Mondial de handbal feminin, unde România este printre favoritele la medalii.

„Atât exclusivitățile de conținut sportiv, cât și ofertele comerciale Telekom nou lansate în acest an ne poziționează ca unul dintre cei mai importanți jucători de pe această piață. Telekom Sport va însuma numele, dar și valorile unui brand puternic la nivel local și internațional”, a declarat Miroslav Majoros, CEO grupul de companii Telekom Romania.

În 2016, televiziunea de sport a Telekom a fost singura televiziune din România care a transmis toate cele 51 de meciuri de fotbal din cadrul Campionatului European, inclusiv meciurile Naționalei.

„Căutăm să oferim în continuare cât mai multe ore de live-uri ale sportului de calitate, susținute de demersuri editoriale pe măsură. Ne dorim simplificarea comunicării legate de conținutul sportiv și o asociere cât mai pregnantă cu brandul Telekom și, astfel, întărirea diferențiatorului ofertei Telekom pe piața din România”, explică Vlad Enăchescu, director general Telekom Sport.

Canalele TV Telekom Sport sunt disponibile cu serviciul TV de la Telekom, serviciul Telekom TV Web & Mobile și aplicația mobilă Telekom TV. În prezent, pe lângă canalele liniare Telekom Sport 1,2,3,4,5,6, există patru canale Telekom Sport Online, disponibile în aplicația TelekomTV.

Astfel, toți clienții Telekom cu servicii de televiziune au incluse canalele Telekom Sport în pachetele de bază. În plus, conținutul poate fi urmărit gratuit și online, pe www.telekomtv.ro și aplicația Telekom TV.

Totodată, clienții Telekom cu servicii mobile pe bază de abonament au acces gratuit la canalele Telekom Sport pe www.telekomtv.ro și în aplicația Telekom TV.

Abonații cu servicii fixe Telekom, care nu se regăsesc în cele două situații menționate pot beneficia de opțiunea Pachet Online Telekom Sport, la prețul de 1,30 euro cu TVA inclus (conținutul poate fi vizionat pe www.telekomtv.ro și aplicația Telekom TV).

Pentru utilizatorii Cartelei Telekom și utilizatorii care nu sunt clienți Telekom, optiunea Pachet Online Telekom Sport poate fi achiziționată la prețul de 3,20 euro cu TVA inclus (conținutul poate fi vizionat pe www.telekomtv.ro și aplicația Telekom TV).

Vizionarea online a canalelor Telekom Sport se face prin autentificare cu user-ul și parola MyAccount pe www.telekomtv.ro și în aplicația Telekom TV.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România. Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Autor