După 50 de ani de activitate, o celebră revistă își va înceta apariția în print
FriendFinder Networks, compania care deține revista Penthouse, a anunțat recent că a decis ca publicația să nu mai apară pe hârtie și că dorește să se concentreze pe dezvoltarea online a acestui brand, potrivit theguardian.com.
Anunțul privind închiderea versiunii în print a Penthouse, care a fost înființată în 1965 de Bob Guccione, vine după ce anul trecut, în luna octombrie, publicația rivală Playboy a decis să nu mai publice fotografii ale unor femei care pozează complet goale.
Abonații la ediția în print a Penthouse vor beneficia de abonamente la versiunea digitală a revistei.
„Va fi o nouă modalitate pentru cititori de a experimenta cea mai bună revistă pentru adulți din lume”, a declarat directorul executiv al FriendFinder Networks, Jonathan Buckheit. Acesta a precizat că Penthouse va fi regândită, astfel încât să corespundă preferințelor de consum din prezent.
Totodată, operațiunile Penthouse de la New York vor fi relocate la birourile din Los Angeles ale companiei FriendFinder Networks.
În afară de revista Penthouse, FriendFinder Networks deține o serie de site-uri de socializare, precum AdultFriendFinder.com, Amigos.com, AsiaFriendFinder.com și SeniorFriendFinder.com.
FriendFinder Networks s-a confruntat cu probleme financiare în ultimii ani și a cerut protecția legislației falimentului, în anii 2003 și 2013.
FriendFinder Networks a cumpărat Penthouse în anul 2004, încercând în ultimul deceniu să găsească o identitate acestei reviste, într-o lume în care conținutul pentru adulți este disponibil în mod facil și gratuit în mediul online. Totodată, Penthouse nu a mai fost profitabilă din anul 2008, potrivit chron.com.
Bob Guccione a înființat Penthouse în 1965, în Marea Britanie, mutându-se ulterior în Statele Unite, unde a reușit să dezvolte pe marginea acestei publicații un adevărat imperiu. Guccione a murit în anul 2010, la vârsta de 79 de ani.