Economia a luat și ea „febra” Gangnam style. Ce sector câștigă de pe urma dansului cântărețului Psy
Isteria creată în jurul melodiei „Gangnam style”, a cântărețului Psy, sporește vânzările restaurantelor cu specific coreean din întreaga lume, scrie thesun.co.uk.
Dansul nebunesc al lui Psy din videoclipul „Gangnam style” a adunat, în doar câteva luni de la lansare, aproape 850 de milioane de vizualizări pe YouTube, fiind cel mai urmărit filmuleț din toate timpurile pe această platformă de socializare.
Retailerul de bunuri de consum Tesco a lansat, luna trecută, 150 de produse alimentare cu specific coreean, precum băuturile Chum Churum Soju, ori sosurile Bulgogi. Reprezentanții companiei susțin că vânzările s-au dublat după ce „Gangnam style” a devenit hit.
„Considerăm că mâncarea coreeană are șanse să fie următoarea tendință culinară majoră”, a declarat Pally So, angajat al Tesco. „Produsele coreene sunt ușoare și sănătoase și constau, în principal, în preparate din legume”, a adăugat ea.
Luna trecută, Psy a înregistrat un clip în care îi saluta pe managerii coreeni ai Tesco.