Ellen DeGeneres își lansează propriul brand de lifestyle
Brandul E.D. – o poreclă pe care Ellen a primit-o de la partenera ei de viață, actrița Portia de Rossi – va comercializa o gamă vastă de produse, precum decorațiuni interioare, articole de modă și accesorii pentru animalele de companie.
„Nu aș face acest lucru dacă nu mi-aș dori ca brandul meu să devină cel mai mare din lume… Se spune că vom ajunge în curând pe o altă planetă, nu-i așa? Voi fi primul brand care va ajunge pe acea planetă”, a declarat realizatoarea americană pentru WWD.
Vedeta americană, în vârstă de 56 de ani, s-a asociat în acest proiect cu J. Christopher Burch, patronul fondului de investiții Burch Creative Capital, și cu Marisa Gardini, fostul CEO al brandului vestimentar Isaac Mizrahi.
Primele obiecte produse de brandul E.D. vor fi lansate pe piață în toamna acestui an, în octombrie-noiembrie, anticipând sezonul sărbătorilor de iarnă, și va conține articole de masă și veselă, ornamente, decorațiuni pentru pat, pijamale, hârtie pentru împachetat cadouri. Produsele E.D. vor fi puse în vânzare online și în câteva lanțuri de magazine din Statele Unite.
Game mai vaste de produse aparținând aceluiași brand, ce va include articole pentru casă și grădină, linii vestimentare pentru femei și pentru bărbații, dar și accesorii pentru pisici și câini, vor fi lansate în primăvara anului 2015.
„Scopul meu este ca oamenii să aibă case frumoase, case cu adevărat confortabile, fără să cumpere doar lucruri scumpe. Prețurile se vor adresa cumpărătorilor din clasa mijlocie. Cred că toată lumea își va permite să cumpere produse E.D.”, a adăugat vedeta americană.
Născută în New Orleans, Ellen Degeneres și-a început cariera într-un club de comedie din orașul ei natal. În 1982, înregistrarea video a unui spectacol al ei i-a adus titlul de cea mai amuzantă femeie din America. În 1986, Ellen Degeneres a apărut în „The Tonight Show” și a devenit prima femeie-artist de comedie invitată de Johnny Carson în acea emisiune.
În urmă cu 15 ani – cu puțin timp înainte de înființarea premiului Mark Twain -, Ellen DeGeneres a anunțat că este lesbiană, pozând pe coperta revistei Time și în direct, în sitcomul ei „Ellen”, în fața a peste 46 de milioane de telespectatori. Popularul show TV a început să piardă din audiență și a fost anulat un an mai târziu. DeGeneres a spus, în acea vreme, că postul ABC s-a lăsat cuprins de frică și a abandonat emisiunea. Vedetei americane i s-a reproșat faptul că era „prea gay” și că și-a construit cariera prin impunerea unei „agende gay” în programul emisiunii sale.
Anularea sitcom-ului și sentimentul de respingere socială au determinat-o pe DeGeneres să dezvolte o depresie profundă.
Sitcom-ul „Ellen” a deschis însă calea pentru alte emisiuni care au reușit să depășească tabuurile referitoare la personajele gay. Astfel au apărut „Will and Grace”, „Glee”, „Modern Family” și altele.
Ellen DeGeneres a revenit însă în actualitate cu roluri în filme și s-a remarcat în animația „În căutarea lui Nemo/ Finding Nemo”, în care a asigurat vocea pentru unul dintre personajele principale. Ea a devenit apoi realizatoarea și prezentatoarea propriului show TV – „The Ellen DeGeneres Show” -, a scris cărți care au ajuns bestseller și a făcut parte din juriul emisiunii „American Idol”, care se bucură de o mare audiență.