Digital Domain Media Group (DDMG), care a realizat „apariția” spectaculoasă a rapperului Tupak Shakur pe scena Festivalului Coachella în această primăvară, a anunțat miercuri că a semnat un acord cu CORE Media Group, pentru a îl „reînvia” pe Elvis Presley.
„Este o metodă nouă și pasionantă de a face să reînvie magia și muzica lui Elvis Presley”, a spus Jack Soden, proprietarul companiei Elvis Presley Enterprises, o divizie a Core Media Group.
„Fanii lui dintotdeauna vor fi din nou încântați și un nou public va descoperi prezența electrizantă a lui Elvis în calitate de interpret”, a adăugat el într-un comunicat.
DDMG și Core Media Group vor produce o serie de imagini virtuale cu Elvis Presley pentru o gamă de proiecte de divertisment – spectacole, participări în filme și producții de televiziune, dar și pe diverse platforme media din lumea întreagă, au precizat cele două grupuri.
Apariția lui Tupac Shakur sub forma unei holograme i-a impresionat pe spectactorii de la Coachella, dar și pe profesioniștii din industria muzicală, generând o serie de speculații și despre alți artiști decedați, care ar putea să se bucure de același tratament.
Elvis Presley este artistul care a vândut un număr impresionant de albume (aproape un miliard). De asemenea, el a jucat în aproximativ 30 de filme. Născut pe 8 ianuarie 1935, la Tupelo, în Mississippi, Elvis Presley a intrat în legendă drept cântărețul sărac care a reușit în industria muzicală, albul care cânta ca un negru, sex-simbolul anilor ’50 și rebelul patriot. Elvis Presley a murit în reședința sa din Memphis – Graceland -, pe 16 august 1977, la vârsta de 42 de ani, în urma unui stop cardiac cauzat de o supradoză de medicamente.
DDMG, cu sediul în Florida, a contribuit cu efecte speciale la realizarea a peste 90 de filme, printre care se numără „Titanic”, seria „Transformers”, „Pumni de oțel/ Real Steal” și „TRON: Moștenirea/ TRON: Legacy”.