Ediția de ieri a emisiunii „România, te iubesc!”, difuzată de Pro Tv,, în care au fost prezentate reportajele „Codrul, frate cu străinul”, „Zmeura de aur” și „Ambasadorii României”, a fost lider absolut de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban.
Postul de televiziune din Pache a obținut 4,5 puncte de rating și 17,7 procente din cota de piață pe publicul comercial, în intervalul 18:00 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea „România, te iubesc!”.
În același interval orar, Prima Tv, următoarea clasată, a obținut 1,9 puncte de rating și 7,6% din cota de piață. În tot acest timp, Antena 1 s-a clasat pe locul al III-lea, cu 1,6 puncte de rating și 6,1 procente din cota de piață.
ProTv a fost fruntaș și pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat o medie de 4 puncte de rating și un share de 13,3 procente. Antena 3, următoarea clasată, a înregistrat 3,6 puncte de rating și 12, 1 procente din cota de piață, în timp ce Antena 1, principalul competitor, nu a intrat în topul celor mai urmărite 5 programe de televiziune.