Astfel, în intervalul orar în care a fost difuzat programul, 20.30 – 23.10, pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Pro TV a stabilit un nou record absolut – 59,1% cota de piață.
Cu un rating de 29,7 puncte, Pro TV a depășit de aproape zece ori Antena 1, următoarea clasată, cu 3,3 puncte de rating și 6,5% share.
În ceea ce privește publicul din mediul urban, „Românii au talent” a stabilit, vineri seară, un dublu record de audiență de când a fost lansat show-ul: 28,9 puncte de rating și 49,6% cota de piață, de aproape zece ori mai mult decât Antena 1, ocupanta celui de-al doilea loc în topul audiențelor, cu 2,9 puncte de rating și 5% share.
Și la nivelul publicului național cifrele au fost semnificative: Pro TV a avut 31 de puncte de rating și 52,3% share, de peste zece ori mai mult decât Antena 1, care a înregistrat 2,6 puncte de rating și 4,3% share.
Vârful de audiență a fost atins în minutul de aur – 21.44 -, când aproape șapte milioane de români din toată țara erau cu ochii pe competiția talentelor la Pro TV.