Prima pagină » Magazin » Era atât de săracă, încât nu-și putea permite nici măcar o pungă cu cereale, iar acum este imaginea uneia dintre cele mai cunoscute case de modă din lume

Era atât de săracă, încât nu-și putea permite nici măcar o pungă cu cereale, iar acum este imaginea uneia dintre cele mai cunoscute case de modă din lume

Era atât de săracă, încât nu-și putea permite nici măcar o pungă cu cereale, iar acum este imaginea uneia dintre cele mai cunoscute case de modă din lume
Sofia Merchetner, în vârstă de 14 ani, devenită noua imagine a casei de modă Dior este întruchiparea Cenusăresei din povești, potrivit Daily Mail.

Merchetner ani a trăit mult timp într-un cartier sărac din Tel Aviv, într-o casă subvenționată de stat. Mama ei care lucra două slujbe pentru a putea-și întreține familia, iar Sofia dormea pe o saltea alături de fratele și sora ei. Familia ei era atât de săracă, încât nu-și putea permite nici măcar o pungă cu cereale pentru micul dejun.

Cariera controversată a Sofiei a început întâmplător când a  fost vazută de un agent de modelling israelian. „Când am văzut-o pentru prima dată am știut că este specială”, a spus Roberto Ben Shoshan, fondatorul agenției de modeling Roberto.

Citește mai mult pe BusinessMagazin.ro.

Autor
Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion în anul 2006. Între ... vezi toate articolele