O imagine obținută de portalul BreatheHeavy.com ar demonstra că, în realitate, Justin Bieber nu ar fi pe atât de musculos pe cât pare în imaginea oficială a campaniei pentru Calvin Klein, scrie Business Insider.
Fotografia publicată de presa străină ar fi cea realizată în timpul ședinței foto și editată ulterior.
Editorii de imagine nu au retușat doar brațele și pectoralii tânărului, ci și zona intimă.
Foto: Business Insider
Justin Bieber, în vârstă de 20 de ani, a devenit imaginea brandului de modă Calvin Klein, primele afișe alb-negru cu artistul purtând doar o pereche de chiloți ai celebrei mărci fiind publicate marți pe internet. În alte imagini, Bieber apare alături de fotomodelul Lara Stone, potrivit contactmusic.com.
Reclamele au fost publicate și pe contul lui Justin Bieber de pe platforma online Instagram, cu mesajul „Sunt în mod oficial o parte a acestei istorii. Acesta este doar începutul anului”.
„Justin se alătură unei lungi liste de muzicieni, modele, celebrități și simboluri ale lumii modei care au apărut în campaniile noastre publicitare globale. Notorietatea mondială, afinitatea pentru brandul nostru și personalitatea puternică a lui Justin Bieber aduc o energie irezistibilă brandurilor noastre de lenjerie intimă și jeanși”, a declarat Melisa Goldie, director de marketing al Calvin Klein Inc.
Printre vedetele masculine care au fost, în anii trecuți, imaginea Clavin Klein, se numără Mark Wahlberg, David Beckham și Antonio Sabà to Jr.
Campania Calvin Klein cu Justin Bieber ca protagonist se va desfășura în 20 de țări, în mediul online, presă scrisă și prin intermediul afișelor.