Experiența incredibilă trăită de cei care vizitează un apartament din Franța, scos la vânzare de o agenție imobiliară
Evidence Immobilier transformă vizionarea unui apartament într-o experiență demnă de filmele de aventură, scrie odditycentral.com. Odată intrați în casă, potențialii clienți „nu mai pot ieși”.
În loc să fie ghidați prin locuință, oamenii sunt lăsați singuri și trebuie să rezolve jocurile din „temniță”. Dacă vor reuși să iasă din apartament în mai puțin de 18 minute, cumpărătorii vor beneficia de un bonus semnificativ: astfel, toate costurile notariale ale tranzacției vor fi suportate de firma de imobiliare. Ținând cont că un apartament în Montpelier costă 296.000 de euro, discount-ul va fi destul de mare.
Desigur, participanții nu trebuie neapărat să cumpere apartamentul respectiv, dar Evidence Immobilier speră ca tot mai mulți oameni vor vedea proprietatea și vor spune mai departe.
Compania derulează jocul de „Escape Room” pentru o scurtă perioadă de timp, acesta devenind o strategie de marketing extrem de eficientă.