FACEBOOK pe urmele GOOGLE: cât trebuie să plătești pentru ca postarea ta să fie mai VIZIBILĂ

Publicat: 12 05. 2012, 13:05
Actualizat: 12 05. 2012, 13:05

Facebook testează o metodă prin care oamenii pot plăti o sumă de bani, deocamdată de doi dolari, pentru ca postările lor să apară mai sus în fluxul de știri al prietenilor lor, scrie Daily Mail.

Prin noua funcție, numită „Highlight” (Evidențiere), utilizatorii care plătesc doi dolari se pot asigura că postările lor sunt văzute de mai mulți oameni. Daily Mail scrie că un sondaj recent arată că, în medie, doar 12% dintre utilizatorii de Facebook văd o anumită postare a unui prieten al lor.

Deocamdată, funcția „Highlight” este testată doar în Noua Zeelandă, iar Daily Mail scrie că aceasta suscită interesul utilizatorilor.

 

„Testăm în mod constant aplicații noi pe site. ‘Highlight’ este pur și simplu un alt mod de a împărtăși informații cu prietenii”, se arată într-un comunicat al Facebook. Totuși, Daily Mail scrie că există și alte interese: strângerea de fonduri și creșterea încrederii investitorilor în companie, cu doar câteva zile înaintea listării la bursă.

Concret, funcția „Highlight” este foarte ușor de folosit: în momentul în care un utilizator postează un status, o fotografie sau un link, lângă butoanele de „Like” și comentarii apare și butonul de „Highlight”. Odată apăsat, se va deschide o fereastră în care utilizatorul poate efectua plata cu cardul.