Facebook a introdus, începând de joi, un nou buton, despre care comentatorii spun că apropie rețeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg de rețeaua de micro-blogging Twitter, scrie Slate.com.
Noul buton introdus de Facebook se numește ”Trending” (care s-ar traduce prin ”la modă”) și urmărește subiectele care au înregistrat cea mai mare creștere în ultimele ore.
În secțiunea de ”Trending” vor apărea subiectele fierbinți ale zilei sau săptămânii, cele mai dezbătute de public. Spre exemplu, în primele ore după introducerea butonului de ”Trending”, cele mai dezbătute subiecte erau momentele memorabile de la Globurile de Aur și Balonul de Aur câștigat de Cristiano Ronaldo.
Slate.com scrie că, mai întâi, Facebook identifică subiectele fierbinți după numărul de hashtag-uri (#) asociate lor, aceasta fiind o altă unealtă preluată de la Twitter, după care alege articole asociate pe care să le promoveze în secțiunea de ”Trending”.
Pentru început, Facebook testează ”Trending”-ul în SUA, Marea Britanie, Australia și India.
Analiștii spun că, prin această mișcare, Facebook ar urmări să devină locul de unde oamenii află prima dată știrile.