Prima pagină » Magazin » Facebook testează o nouă opțiune. Cât costă să îi trimiți un mesaj lui Mark Zuckerberg

Facebook testează o nouă opțiune. Cât costă să îi trimiți un mesaj lui Mark Zuckerberg

Facebook testează o nouă opțiune. Cât costă să îi trimiți un mesaj lui Mark Zuckerberg
Acest concept poate deveni, pe viitor, o importantă nouă sursă de venit pentru americanii de la Facebook.

Reprezentanții Facebook testează, la ora actuală, un sistem care le-ar putea permite utilizatorilor să se asigure că mesajele pe care le trimit persoanelor cu care nu se află deja în legătură ajung cu siguranță la destinatari. Contra cost, internauții care folosesc această rețea de socializare ar putea contacta chiar și persoane foate cunoscute, precum pe însuși fondatorul platformei, informează Daily Mail.

Cei de la Facebook au confirmat, în cursul zilei de vineri, că testele au început deja pentru noua opțiune, dar au subliniat faptul că doar un număr redus de utilizatori au acces la aceasta.

În momentul de față, orice persoană care are un cont pe rețeaua de socializare are posibilitatea de a trimite gratuit mesaje către alți utilizatori ai platformei. Cu toate acestea, în cazul în care cele două persoane nu sunt conectate deja, mesajele ajung direct în secțiunea „Other” a destinatarului, acolo unde sunt expediate, așa cum explicau cei de la Facebook, „mesajele mai puțin relevante”. Această opțiune mai puțin cunoscută a fost introdusă în anul 2010.

Reprezentanții Facebook a inceput să se gândească la posibiliatea de a-i obliga pe utilizatori să plătească pentru mesajele pe care vor să le trimită înainte de perioada Crăciunului, dar atunci au sugerat că un astfel de serviciu ar costa un dolar pe mesaj.

Jurnaliștii de la Mashable au descoperit însă că pentru a trimite un mesaj fondatorului Facebook, Mark Zuckerberg, trebuie să plătească 100 de dolari pentru ca acesta să ajungă cu siguranță la destinatar.

FOTO: Daily Mail

Reprezentanții companiei sunt de părere că impunând un cost celui care dorește să trimită un mesaj este cel mai eficient mod de a descuraja expedierea mesajelor nedorite și cel mai bun mod de a asigura livrarea celor relevante și folositoare pentru destinatar. Acest concept poate deveni, pe viitor, o importantă nouă sursă de venit pentru americanii de la Facebook.