Prima pagină » Magazin » Factura astronomică primită de un utilizator de iPhone, pentru că telefonul era defect din fabrică

Factura astronomică primită de un utilizator de iPhone, pentru că telefonul era defect din fabrică

Factura astronomică primită de un utilizator de iPhone, pentru că telefonul era defect din fabrică
Un utilizator de iPhone a aflat că are de plătit 19.000 de lire sterline la factura de telefon pentru un consum de date de internet extrem de ridicat, scrie The Daily Mail. Situația s-a rezolvat după ce s-a descoperit că telefonul era stricat.

Un utilizator de iPhone a aflat că are de plătit 19.000 de lire sterline la factura de telefon pentru un consum de date de Internet extrem de ridicat, scrie The Daily Mail. Situația s-a rezolvat după ce s-a descoperit că telefonul era stricat.

Chris Bovis, din Essex, Marea Britanie, și-a contactat operatorul de telefonie, compania Orange, după ce i-a fost suspendat abonamentul, fără nicio înștiințare prealabilă.

Bărbatul în vârstă de 26 de ani a aflat astfel că are de plătit o factură de 8.900 de lire sterline din cauza unui consum neobișnuit de mare de date. Totodată, operatorul l-a avertizat că următoarea factură avea să fie de 10.000 de lire.

„Prima mea reacție a fost să râd pentru că mi se părea incredibil, însă a încetat să mai fie amuzant în momentul în care mi-am dat seama că vorbesc serios”, a povestit Bovis.

Problema pare să fi apărut pe fondul unui defect al telefonului, care a început să trimită și să primească o cantitate foarte mare de date. Bovis a cerut ca iPhone-ul să fie deconectat, însă chiar și așa smartphone-ul a continuat să trimită și să primească automat date de Internet.

Personalul de la magazinul Apple a confirmat faptul că telefonul este stricat și l-au înlocuit.

Ulterior, Orange a recalculat factura și l-a informat pe Bovis că are de plătit 300 de lire. Bărbatul nu a fost însă de acord nici așa, având în vedere că suma era cu mult mai mare decât ce avea de plătit în mod normal. Până la urmă, Orange a decis să anuleze factura.

„Se pare că factura a fost rezultatul unei defecțiuni a telefonului. Vom reduce cu bucurie factura la zero imediat ce vom primi o confirmare de la producător că problema a fost la el”, a precizat un purtător de cuvânt de la Orange.