Factura astronomică primită de un utilizator de iPhone, pentru că telefonul era defect din fabrică
Un utilizator de iPhone a aflat că are de plătit 19.000 de lire sterline la factura de telefon pentru un consum de date de Internet extrem de ridicat, scrie The Daily Mail. Situația s-a rezolvat după ce s-a descoperit că telefonul era stricat.
Chris Bovis, din Essex, Marea Britanie, și-a contactat operatorul de telefonie, compania Orange, după ce i-a fost suspendat abonamentul, fără nicio înștiințare prealabilă.
Bărbatul în vârstă de 26 de ani a aflat astfel că are de plătit o factură de 8.900 de lire sterline din cauza unui consum neobișnuit de mare de date. Totodată, operatorul l-a avertizat că următoarea factură avea să fie de 10.000 de lire.
„Prima mea reacție a fost să râd pentru că mi se părea incredibil, însă a încetat să mai fie amuzant în momentul în care mi-am dat seama că vorbesc serios”, a povestit Bovis.
Problema pare să fi apărut pe fondul unui defect al telefonului, care a început să trimită și să primească o cantitate foarte mare de date. Bovis a cerut ca iPhone-ul să fie deconectat, însă chiar și așa smartphone-ul a continuat să trimită și să primească automat date de Internet.
Personalul de la magazinul Apple a confirmat faptul că telefonul este stricat și l-au înlocuit.
Ulterior, Orange a recalculat factura și l-a informat pe Bovis că are de plătit 300 de lire. Bărbatul nu a fost însă de acord nici așa, având în vedere că suma era cu mult mai mare decât ce avea de plătit în mod normal. Până la urmă, Orange a decis să anuleze factura.
„Se pare că factura a fost rezultatul unei defecțiuni a telefonului. Vom reduce cu bucurie factura la zero imediat ce vom primi o confirmare de la producător că problema a fost la el”, a precizat un purtător de cuvânt de la Orange.