Prima pagină » Magazin » „Febra Ramadanului”. Înainte de post, bogații din Orientul Mijlociu merg în „pelerinaj” prin magazinele de fițe din Londra. GALERIE FOTO

„Febra Ramadanului”. Înainte de post, bogații din Orientul Mijlociu merg în „pelerinaj” prin magazinele de fițe din Londra. GALERIE FOTO

Cei mai bogați oameni din țările Orientului Mijlociu vin în această perioadă la Londra, pentru a se distra și pentru a cheltui mici averi în magazinele de lux, înainte de începerea Ramadanului, luna de post a musulmanilor, scrie Daily Mail.

Cei mai bogați oameni din țările Orientului Mijlociu vin în această perioadă la Londra, pentru a se distra și pentru a cheltui mici averi în magazinele de lux, înainte de începerea Ramadanului, luna de post a musulmanilor, scrie Daily Mail.

Turiștii musulmani își aduc mașinile de lux cu avionul, se cazează la cele mai scumpe hoteluri, vor numai colecții noi de haine și accesorii, precum și produse în ediție limitată, iar unii dintre ei caută și proprietăți în cartierele exclusiviste ale capitalei britanice.

Un Bugatti Veryron înmatriculat în Arabia Saudită,care costă aproximativ 1,6 milioane de lire sterline, este parcat în fața unui hotel de lux din Londra

De la stânga la dreapta: Bugatti Veryron, Koenigsegg Agera, Bugatty Veyron, Lamborghini Aventador – toate, înmatriculate în țări din Orientul Mijlociu

Fenomenul, poreclit „febra Ramadanului”, a devenit deja unul cu tradiție în Marea Britanie, iar numărul „pelerinilor” în cartierele de shopping londoneze este în continuă creștere de la an la an. Un factor care contribuie la această creștere este și interzicerea burkăi în Franța, care i-a „alungat” pe turiștii musulmani.

Londra, însă, îi primește pe toți cu casele de marcat deschise. Magazinele și hotelurile de lux se pregătesc din timp, în primul rând cu angajați vorbitori de arabă.

Rolls Royce Ghost, cu plăcuțe de Arabia Saudită

Un Mercedes G55, înmatriculat în Irak, trece pe lângă un magazin Bulgari din Londra

Unele hoteluri de cinci stele din Londra au anunțat că 80% dintre oaspeții lor din aceste zile sunt din Orientul Mijlociu. Afluxul de turiști musulmani este cel mai ușor de observat pe străzi, care s-au umplut de mașini de lix.

Cât despre magazine, dacă un britanic cheltuie, în medie, 120 de lire când merge la cumpărături prin magazinele de firmă, iar un american, 550 de lire, un turist din Arabia Saudită lasă la casă, în medie, 1.900 de lire sterline per ieșire.

La mare căutare în această perioadă sunt și companiile care oferă șoferi, bucătari particulari sau bodyguarzi.

Un Ferrari 458 cu plăcuțe de înmatriculare de Kuweit, pe o stradă din centrul Londrei

„Febra Ramadanului este un fenomen uriaș, care ne aduce milioane”, a declarat Jace Tyrell, de la New West End Company, firma de management a retailerilor din unul dintre districtele de shopping ale Londrei. „Anul trecut, vizitatorii din Orientul Mijlociu au cheltuit 120 de milioane de lire înainte de Ramadan. Suma crește anual. Anul acesta, ne așteptăm să fie mai mare cu 10%”, a adăugat Tyrell, potrivit jurnaliștilor britanici.

Ramadanul începe în 20 iulie.

Autor
Autor