Fetița de 13 ani ajunsă milionară cu o idee foarte simplă: „Poate să vândă praf în deșert”
Pentru anul acesta, ea previzionează venituri de 100.000 de dolari, potrivit publicației internaționale Forbes. (Estimările pentru 2016 vizau 70.000 de dolari și au fost cât se poate de realiste, ajungând la 69.128 de dolari). Mai mult decât atât, ea a reușit să pregătească 40 de copii din Detroit să devină și ei antreprenori.
Ce a atras-o pe Newson spre antreprenoriat? Același lucru care alimentează visurile multor alți fondatori: libertatea.
Newson a început afacerea când avea cinci ani – aceasta a evoluat de la vânzarea directe, spre punctul de a vinde produsele online pe site-ul superbusinessgirl.com. Potrivit celor care au avut șansa să îi fie potențiali clienți, strategia ei se bazează pe puterea sa de a ajunge la inimile oamenilor, potrivit ABC News.
Un reporter ABC News a spus despre ea că are puterea „să vândă praf în deșert”, în timp ce o altă persoană citată de ABC News a caracterizat-o ca fiind neînfricată. Flerul său de business și talentul nativ de marketing sunt punctele forte ale fetiței. Ea a reușit să câștige admirația propriterului echipei NBA, Dan Gilbert, cât și susținerea financiară a fondatorilor Bamboo Detroit ce i-au oferit spațiul în care să își vândă produsele și o conexiune la internet gratuită, astfel încât să își conducă afacerea mai eficient. De asemenea, echipa Bamboo Detroit îi oferă gratuit sfaturi despre cum să își îmbunătățească afacerea.
Citește în continuare pe Business Magazin.