Grație unei inițiative a Asociației Litoral – Delta Dunării, începând cu vara acestui an, fiecare stațiune de pe litoral va avea un logo. Mamaia și-a ales deja un simbol: delfinul.
„Noi am înregistrat filmul de promovare al stațiunii Mamaia la Cannes. Trofeele de la Cannes se numesc delfini. Și de aceea ne-am gândit ca logoul stațiunii Mamaia să fie delfinul”, a explicat Corina Martin, președintele Asociației.
În plus, stațiunea Mamaia va avea și un site propriu de promovare, menit să-i ajute pe turiști să alfe mai multe informații, scrie adevărul.ro.
„Pe litoral vin mulți turiști străini, DJ renumiți din lume și vor să știe mai multe despre această stațiune și nu au de unde să afle”, a precizat Corina Martin.
Potrivit sursei citate, Mamaia va avea trei filme de promovare, protagonistul unuia dintre ele fiind tenismenul Horia Tecău. De altfel, sportivul constănțean a primit, ca și Simona Halep, titlul de „Ambasador al Turismului Românesc”.
Filmul va fi realizat de echipa Montblanc Pictures, ce care a realizat și primul imn oficial al stațiunii Mamaia. Producția acestuia a costat 10.000 de euro, fonduri provenite din taxa de promovare aplicată agenților economici ce activează în stațiunea Mamaia – Sat Vacanță.