Filmul „The Interview”, mult mai profitabil în mediul online decât în cinematografe

Publicat: 29 12. 2014, 14:26

Sony Pictures a câștigat peste 15 milioane de dolari în week-end-ul de vacanță de pe urma vânzărilor online și a închirierilor din SUA și Canada. Studioul Sony a anunțat că filmul a fost închiriat sau cumpărat de peste două milioane de ori.

Potrivit theverge.com, în cinematografe, filmul cu Seth Rogen și James Franco a reușit să genereze doar 2,8 milioane de dolari. Foarte puține cinematografe independente au difuzat producția respectivă.

O mare parte din vânzări au fost generate prin intermediul YouTube și Google Play Movies. Filmul a fost disponibil pe Xbox Video și un site dedicat Sony, dar și în iTunes Store-ul Apple. Într-un comunicat de presă, Sony precizează că în primele patru zile de la lansare, filmul a devenit „cel mai de succes film lansat online de Sony Pictures”.

Acțiunea comediei The Interview îi are în centru pe prezentatorul unui show de televiziune (James Franco) și pe producătorul acestuia (Seth Rogen), care se implică fără să vrea într-un plan ultra-secret de asasinare a premierului nord-coreean.