FINALA MASTERCHEF, SEZONUL 2, urmărită de 3 milioane de telespectatori
MASTERCHEF, SEZONUL 2, a ajuns la FINAL. Marți seara Pro Tv a difuzat marea finala a celui de-al doilea sezon MASTERCHEF, iar AIDA PARAȘCAN a fost desemnată CÂȘTIGĂTOAREA MASTERCHEF, SEZONUL 2.
Cu multă emoție și nerăbdare, cu nervii întinși la maximum, dar și cu speranța în suflet că pentru fiecare mai există o șansă, finaliștii celui de-al doilea sezon au dat tot ce au avut mai bun și și-au pus sufletele în farfurie în fața celor trei jurați. Laudați de chefi pentru performanța și realizările lor din această etapă a show-ului, primii trei clasați pe podiumul MASTERCHEF au fost Aida Parascan, care a câștigat marele titlu și premiul de 50.000 de euro, Alexandru Hora, ocupantul celui de-al doilea loc, și Mihai Toader, cel care s-a clasat al treilea în FINALA MASTERCHEF.
Cifrele de audiență arată că FINALA MASTERCHEF a fost lider de audiență. Aceasta fiind urmărită de aproape 3 milioane de români în minutul de maximă audiență, care a fost înregistrat la ora 22.17, în timp ce în minutul de aur înregistrat la 22.39 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani ProTv înregistra o audiență maximă de 20,4 puncte de rating și o cotă de piață de 44,6%.
FINALA MASTERCHEF, SEZONUL 2, difuzată de ProTv în intervalul orar 20.30 – 22.45 a fost lider absolut de audiență la nivelul tuturor categiilor de public, situându-se pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor.
Asa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, FINALA MASTERCHEF, SEZONUL 2, a avut o audiență medie de 14,0 puncte de rating și o cotă de piață de 33,0 procente, în timp ce Antena 1, principalul competitor, s-a clasat a treia pe podum, după Kanal D, cu 4,7 puncte de rating și 11,1% cotă de piață.
ProTv a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban, dominând clasamentul cu 11,0 puncte de rating și 22,5% cotă de piață, fiind urmat de Kanal D cu 6,2 puncte de rating și 12,5% cotă de piață și abia pe locul al treilea de Antena 1 cu 4,7 puncte de rating și 9,6% cotă de piață.
MasterChef s-a situat tot pe primul loc și la nivelul întregului public din România cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 20,7% cotă de piață, în timp ce Antena 1 nu a mai prins podiumul situându-se abia pe locul al patrulea după Kanal D și postul Acasa cu 4,4 puncte de rating și 9,0% cotă de piață.
Și FINALA MASTERCHEF, SEZONUL 1, difuzată anul trecut de ProTv, a fost tot lider de audiență. Potrivit cifrelor, aproape 4 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe FINALA MASTERCHEF, SEZONUL 1, în minutul de maximă audiență – 22.26, atunci când Pro Tv înregistra un vârf de audiență pe publicul comercial de 28,5 puncte de rating și 57,7 % cotă de piață, adică de aproape 10 ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care avea 2,9 puncte de rating și 5,9 % cotă de piață.