Fiul cel mic al familiei Beckham este manechin pentru un brand de lux

Publicat: 18 12. 2012, 16:53
Actualizat: 03 07. 2013, 19:56

Romeo, fiul cel mic al cuplului Victoria și David Beckham, a devenit la vârsta de 10 ani manechin pentru brandul Burberry, călcând astfel pe urmele părinților lui pasionați de modă, informează AFP.

Romeo Beckham a fost ales pentru a apărea în campania publicitară a celebrului brand de lux britanic care promovează colecția Burberry de primăvară-vară 2013.

Purtând un trench-coat clasic de culoare bej, Romeo pozează zâmbitor. El își ține echilibrul stând într-un picior și având o umbrelă în mână.

Christopher Bailey, directorul artistic al brandului Burberry, a spus că a fost „o onoare” să lucreze cu Romeo. „Ne-am distrat atât de mult în timpul ședințelor foto și cred că acest lucru a fost transpus în imagini, care reflectă spiritul jucăuș al colecției”, a adăugat Bailey.

Romeo este unul dintre cei patru copii ai soților Beckham, care mai au doi fii – Brooklyn și Cruz – și o fetiță, Harper.

Victoria Beckham, în vârstă de 38 de ani, s-a remarcat în calitate de membră a grupului Spice Girls, iar în ultimii ani a devenit creatoare de modă, lansând mai multe colecții. Soțul ei, David, fostul căpitan al echipei naționale de fotbal a Angliei, a creat o linie de lenjerie intimă pentru brandul H&M.