Într-o atmosferă romantică, pe străzile Londrei, el este un mic Cupidon care împarte dragoste. Îmbrăcat cu un trench și purtând la gât un fular cu dungi, Romeo improvizează pași de dans pe melodia „The Way That I Live”, scrisă și înregistrată special pentru campania de Crăciun a firmei de Ed Harcourt. Dacă tânărul Beckham se amuză interpretându-l pe Cupidon între modelele Hannah Dodd și Anders Hayward, cincizeci de dansatori oferă un adevărat spectacol inspirat din epoca de aur a Broadway-ului, realizat de coregraful Lynne Page, scrie revista Elle.
La fel ca mama lui, care a studiat dansul înainte să facă parte din celebrul grup Spice Girls, Romeo dovedește că are ritm și ușurință în mișcare, constată The Telegraph.
Christopher Bailey, CEO și Chief Creative Officer la Burberry, nu își ascunde bucuria de a lucra din nou cu Romeo. „Are farmec, stil și o energie nebună. Sunt încântat că are rolul principal în campania noastră festivă”, a declarat designerul, scrie Agerpres.
Bailey a adăugat că această campanie pune în evidență ceea ce este admirat la Burberry: trench-ul, eșarfa de cașmir, muzica, inspirate de clima britanică specifică, bucuria de a lucra cu oameni talentați.