O fotografie în care poate fi observat un gândac aflat în vitrina raionului de panificație dintr-un hipermarket bucureștean a fost postată în acest weekend pe platforma de socializare Facebook de către un client.
Tânărul susține că se afla în centrul comercial Real Vitan atunci când a realizat fotografia și că a încercat să semnaleze problema unui angajat al magazinului. Nimeni nu se afla însă la raion în acel moment.
În imagine insecta se află chiar lângă două produse scoase la vânzare.
FOTO: gândul/Facebook
„Aseară, pe la ora 1.00, eram la cumpărături. Am ajuns la raionul de pâine și am văzut că ceva mișcă în vitrină”, a declarat pentru gândul tânărul care a postat imaginea pe internet.
„Se pare că la ora aceea nu se mai ocupă nimeni de raionul de panificație”, ne-a mai spus el.
Reprezentanții lanțului Real nu au putut fi contactați până la ora publicării articolului pentru a oferi o reacție.
Cum se depune o reclamație la Protecția Consumatorilor
Persoanele care observă nereguli în centrele comerciale sau care achiziționează produse ce nu îndeplinesc standardele de calitate necesare au posibilitatea de a depune plângeri la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), dacă nu reușesc să rezolve amiabil problema întâmpinată cu operatorul economic în cauză.
Reclamațiile se fac fie în format scris, fie în format electronic și se trimit la sediile comisariatelor pentru Protecția Consumatorilor aflate în fiecare județ sau în Capitală.
Pentru a fi luată în considerare sesizarea trebuie să fie însoțită de documente care să susțină problema semnalată.