Prima pagină » Magazin » FOTO. O ieșeancă cere despăgubiri în valoare de 4.000 de euro de la proprietarul unui restaurant după ce a fost rănită de un ospătar

FOTO. O ieșeancă cere despăgubiri în valoare de 4.000 de euro de la proprietarul unui restaurant după ce a fost rănită de un ospătar

FOTO. O ieșeancă cere despăgubiri în valoare de 4.000 de euro de la proprietarul unui restaurant după ce a fost rănită de un ospătar
O femeie din Iași cere despăgubiri în valoare de 4.000 de euro proprietarului unui restaurant, după ce un ospătar i-a provocat arsuri pe unul dintre brațe.

O femeie din Iași cere despăgubiri în valoare de 4.000 de euro proprietarului unui restaurant, după ce un ospătar i-a provocat arsuri pe unul dintre brațe.

Lenuța Emanuela M. se afla în local împreună cu iubitul ei, un om de afaceri italian, și urmau să ia masa cu un prieten, relatează Ziarul de Iași.

„După aproximativ 5 minute de la șederea noastră pe terasa restaurantului, am comandat un ceai cald os­pătă­riței care a venit la masa noastră să ne servească”, a declarat femeia în plângerea sa. „Când a adus comanda la masă, domnișoara care ne servea, din neatenție sau intenționat, a venit pe la spatele meu și a vărsat ceașca cu apă fierbinte peste brațul meu stâng, la nivelul umărului, acest lucru cauzându-mi arsuri foarte dureroase și totodată un șoc puternic”, a mai precizat aceasta.

În urma acestui incident, ieșeanca a primit îngrijiri medicale la Spitatul „Sfântul Spiridon”, apoi a apelat la ajutorul Institutului de Medicină Legală pentru a obține un certificat medico-legal.

Foto: Ziarul de Iași

De asemenea, femeia a precizat că, deși a trimis o notificare conducerii restaurantului solicitând o înțelegere amiabilă pentru plata despăgubirilor, nu a primit niciun răspuns. Astfel, Lenuța Emanuela M. s-a constituit parte civilă și a cerut despăgubiri pentru daunele morale și materiale suferite, în valoare de 4.000 de euro.

Cu toate acestea, administratorul restaurantului, Ioana Coman, a catalogat reacția femeii drept „exagerată”.

„Am fost înștiințată de plânge­rea depusă de doamnă. Eu, perso­nal, nu eram în local în momentul producerii acestui accident. Din spusele ospătarilor, consumația a fost achitată de ospătari”, a spus aceasta. „Avem, ca în orice altă firmă, o fișă a postului în care ospătarii sunt îndrumați și își asumă serviciile pe care le prestează. Noi am pus la dispoziția poliției toate actele necesare și de aici mai departe cazul va fi soluționat așa cum prevede legea. Mi se pare un pic exagerată reacția doamnei. Nu și-a dorit nimeni să se întâmple așa ceva. E supărător ce s-a întâmplat, nimeni nu a făcut-o intenționat, ospătărița și-a cerut scuze”, a adăugat Ioana Coman.