După ce au aflat de încurcătură, restaurantul a reacționat pe Twitter spunând că speră ca respectivul client să se fi bucurat de sticla scumpă de vin. Totodată, reprezentanții restaurantului de lux a lăsat să se înțeleagă că ospătarul care a comis gafa nu va fi sancționat, scrie BBC News.
„Clientului care a primit seara trecută din greșeală o sticlă de Chateau le Pin Pomerol 2001, care costă în meniul nostru 4.500 de lire – sperăm că te-ai bucurat de seara petrecută la noi! Chelnerului care a dat din greșeală sticla de vin – capul sus! Se mai întâmplă și să greșim și te iubim oricum”, scrie în postare.
To the customer who accidentally got given a bottle of Chateau le Pin Pomerol 2001, which is £4500 on our menu, last night – hope you enjoyed your evening! To the member of staff who accidentally gave it away, chin up! One-off mistakes happen and we love you anyway 😉
— Hawksmoor Manchester (@HawksmoorMCR) May 16, 2019
Clientul respectiv a comandat o sticlă de 300 de euro, dar din fericire pentru el a primit una de 17 ori mai scumpă.