Cu toate că majoritatea timpului, angajații agențiilor de publicitate au misiunea de a ne convinge că ne dorim lucruri de care nu avem neaparat nevoie, ei sunt foarte pricepuți și atunci când vine vorba de lucruri cu adevărat serioase.
Selecția făcută de portalul distractify.com arată că, atunci când vor să schimbe lumea, copywriterii găsesc metode cu adevărat ingenioase pentru a ne convinge să aderăm cauzei lor.
„Unul dintre copiii din imagine ține în mână ceva ce a fost interzis în America, pentru protecția sa. Ghicește care”
„Acțiune globală în interesul animalelor: pungile de plastic omoară”
„A da un > nu înseamnă că ai ajutat. Fii Voluntar. Schimbă viața unui om”
„Economisește hârtia – Salvează planeta”
„Victimele torturii sunt oameni obișnuiți ca tine și ca mine”
„Nu ești o schiță. Spune nu anorexiei”
„Un sfârșit prematur: Dacă fumezi, statistic, povestea ta se va termina cu 15% înainte de momentul în care ar trebui”
„Dacă nu strângi, ei o vor face”
Fondul Mondial pentru Natură: Înfricoșător vs. și mai înfricoșător
„Culoarea pielii nu trebuie să-ți dicteze viitorul”
Defrișările și aerul pe care îl respirăm: Înainte de a fi prea târziu
„Mai încet e mai bine„
„Vezi cât de ușor este să-i hrănești pe cei înfometați?”
Poluarea aerului ucide 60.000 de oameni anual
Liga împotriva violenței îndreptate către animale: Nu e o minge de fotbal
Nu vorbiți la telefon în timp ce conduceți
Copii-soldat: „Nu se întâmplă aici, dar se întâmplă acum”
Condusul neatent: „Gândește-te la ambele părți„
„În fiecare 60 de secunde o specie dispare. Fiecare minut contează„
„Prădătorii sexuali se pot ascunde în smartphone-ul copilului tău„
Fumatul provoacă îmbătrânirea prematură
„Copiii neglijați sunt făcuți să creadă că sunt invizibili. Opriți abuzul copiilor acum„
Păstrați oceanele curate
Când vezi un ton, gândește-te la un panda
„Somnolența este mai puternică decât tine. Nu conduce somnoros„
Cancerul pe care ți-l provoci singur
„Pentru un om al străzii, fiecare zi este o bătălie”
Opriți războiul din Irak
Serviciul de auto-complete de la Google, cel care îți oferă sugestii de căutare, arată care este percepția reală despre femei
„Nu cumpărați suveniruri făcute din animale exotice”
Același animal, un proprietar diferit
„Pune-ți centura. Rămâi în viață”
„Oprește violența. Nu conduce după ce ai băut”
„Defrișările continuă cu o simplă schimbare a paginii”
„Ce vedem când fumezi”
„Cenzura spune o poveste greșită”
„Pune capăt armelor, până nu îți pun ele capăt ție”
Ajută copiii care ajung victime a abuzurilor (versiunea din dreapta este vizibilă doar pentru cei cu o înălțime de până la 1,3 metri.
„Salvează planeta. Ei ar face-o dacă ar putea”