Gustările care au dispărut din magazinele din SUA. Românii încă se bucură de o parte dintre ele

Publicat: 08 01. 2013, 14:23
Actualizat: 30 07. 2014, 00:30

O serie de gustări, printre care se numără bomboanele M&M, anumite sortimente de TicTac și biscuiți Oreo, precum și mai multe tipuri de băuturi răcoritoare, au dispărut din magazinele din SUA.

Huffigton Post a publicat o serie de alimente care au devenit o amintire pentru americani. Nostalgicii se mai pot bucura de gustul acestor produse alimentare, ele fiind disponibile în mai multe țări din Europa, printre care și România.

Bomboanele Tic Tac cu aromă de scorțișoară au fost scoase recent din magazinele din Statele Unite ale Americii, notează Huffigton Post, care citează o declarație de-a companiei care produce această marcă de bomboane. Și la noi în România se găsesc mai multe sortimente de astfel de bomboane.

Bomboanele M&M, recunoscute pentru gustul lor delicios, au dispărut din SUA din 2005. Nostalgicii mai pot găsi aceste bomboane în diferite țări din Europa, printre care se numără și România.

Batoanele de ciocolată Twix erau extrem de căutate printre consumatorii din SUA la începutul anilor ’90, mai scrie Huffigton Post. Acestea au dispărut de pe piață ca urmare a apariției competitorilor.

Biscuiții Oreo ar putea deveni în curând o amintire, în special cei cu aromă de unt de arahide. Huffigton Post notează că aceștia se produc în prezent în ediție limitată.

Burger King a decis să scoată din meniul disponibil în SUA la o gustare pe bază de pui. Huffigton Post scrie că acest preparat de tip fast-food a fost scos din meniu la începutul anului 2012. Gustările produse de acest lanț de restaurante de tip fast-food au devenit o amintire și pentru români. Lanțul de magazine a dispărut de pe piața de la noi din țară la începutul lunii iunie a anului 2012, după aproximativ patru ani de funcționare.

 

Coca-Cola cu gust de cireșe și vanilie a fost lansată pe piață în 2006, dar aceasta a dispărut din magazinele din SUA un an mai târziu.

Aceași soartă a avut-o și sortimentul cu gust de lămâie, produs de același gigant de băuturi răcoritoare. Huffigton post notează că s-a renunțat la acest sortiment în 2005.