HAOS după Black Friday-ul chinezesc. Cum arată DEPOZITELE celui mai mare retailer chinez
Alibaba, cel mai mare retailer online chinez, a depășit recordul de anul trecut cu ocazia Zilei Celibatarilor, sărbătorită în China pe 11 noiembrie, înregistrând duminică vânzări de 30,70 miliarde de dolari, în creștere cu 27% față de nivelul din 2017, informează Reuters.
Angajații nu au făcut însă față numărului imens de comenzi, iar unele produse întârzie să ajungă la clienți. De aceea, Jack Ma a transmis un mesaj pe contul său de Facebook. „Dacă pachetul tău nu a ajuns, poate că este blocat în traficul pachetelor”, a spus miliardarul, la postarea cu imaginile din depozit, în care angajații săi muncesc din greu între munți de cutii.
Alibaba a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor și a anunțat că a colaborat cu aproximativ 180.000 de branduri din peste 200 de țări la evenimentul din acest an.
China sărbătorește în fiecare an la 11 noiembrie, Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată și cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică a Black Friday. În China, legătura dintre oamenii singuri și această zi de 11 noiembrie este dată de cifra „1”, care face trimitere la singurătate.
Burlacii chinezi obișnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-și căuta un partener sau o parteneră. Conceptul a fost extins în Hong Kong și Taiwan.
Foto: Hepta