Prima pagină » Magazin » HOME ALONE 2 a rupt audiențele – peste 3 milioane și jumătate de români au urmărit filmul la PRO TV

HOME ALONE 2 a rupt audiențele – peste 3 milioane și jumătate de români au urmărit filmul la PRO TV

HOME ALONE 2 a rupt audiențele - peste 3 milioane și jumătate de români au urmărit filmul la PRO TV
Cea de-a doua parte a seriei "Singur acasă", difuzată de Pro TV sâmbătă seară, a înregistrat un record de audiență, peste trei milioane și jumătate de telespectatori urmărind aventurile simpaticului puști Kevin, informează televiziunea.

Cea de-a doua parte a seriei „Singur acasă”, difuzată de Pro TV sâmbătă seară, a înregistrat un record de audiență, peste trei milioane și jumătate de telespectatori urmărind aventurile simpaticului puști Kevin, informează televiziunea.

Seria filmelor „Singur acasă” s-a dovedit un cadou perfect pentru toți românii care vor să intre în atmosfera Crăciunului și să se bucure de spiritul sărbătorilor de iarnă. Dacă săptămâna trecută primul film din seria „Singur acasă” a ținut telespectatorii Pro TV țintuiți în față micilor ecrane, nici „Singur acasă 2” nu s-a lăsat mai prejos.

Peste 3 milioane și jumătate de români au urmărit aventurile simpaticului puști Kevin, care a trebuit și de această dată să-și pună mintea la contribuție pentru a face față tuturor provocărilor prin care a fost nevoit să treacă. Pro TV a avut în minutul de aur, de la 21.30, un vârf de audiență de 19,3 puncte de rating și 34,5% cotă de piață la nivelul întregii Românii.

Filmul difuzat între orele 20.29 și 22.51 a devansat la distanță uriașă programele concurente, care au obținut o audiență de trei ori mai mică decât Pro TV. Astfel se face că filmul „Singur acasă 2” a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, la nivelul întregii Românii, înregistrând o medie de 15,3 puncte de rating și o cotă de piață de 29,0 procente, de mai bine de trei ori mai mult decât Antena 1, care obținea 4,1 puncte de rating și 7,7% cotă de piață.

La nivelul întregii țări, filmul era urmărit, în medie, de aproape trei milioane de români. Și pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, filmul „Singur acasă 2” a înregistrat o audiență medie de 14,9 puncte de rating și 33,4% cotă de piață, în timp ce Antena 1 obținea 4,1 puncte de rating și 9,1% cotă de piață.

Și pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat o audiență medie de 13,8 puncte de rating și 27,1% cotă de piață, în timp ce Antena 1 a obținut 4,9 puncte de rating și 9,6% cotă de piață.

Alina Dan, [email protected]