Prima ediție a reality-show-ului Ferma Vedetelor a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, în intervalul 20:30 – 22:21, fiind urmărită la nivel național de aproximativ 2.4 milioane de români. În minutul de aur de la 21:18, aproape 3 milioane de persoane urmăreau sosirea concurenților în ferma care le va deveni casă timp de trei luni, se arată într-un comunicat remis gândul de către postul Pro TV.
La nivel național, Ferma vedetelor a avut o audiență de trei ori mai mare decât Hell”s Kitchen. Cu Iadul bucătarilor, Antena 1 a fost pe locul al treilea, fiind depășită de Kanal D (cu serialul Trădarea).
Diferența a fost mai mică la orașe: Ferma a avut o audiență dublă, dar Antena 1 a fost tot pe poziția a treia.
Cele două emisiuni, aflate la startul acestui sezon, s-au intersectat două ore (de la 20.30 și până la 22.20). După Ferma vedetelor, showul de pe Antena 1 s-a mai întins 40 de minute, până la ora 23.00, la concurență cu o ediție specială Sunt celebru, scoate-mă de aici, fără mari variații de audiență.
Ambele producții tv au ca premiu suma de 50.000 de euro.
Foto: Pro TV
Mai jos, audiențele pe intervalul de intersecție Ferma vedetelor – Iadul bucătarilor, potrivit paginademedia.ro.
La nivelul întregii țări, Ferma vedetelor a fost urmărită de 2,4 milioane de telespectatori pe minut. Locul doi a fost al Kanal D, cu 1,6 milioane. Pe intervalul de intesecție, Iadul bucătarilor a avut o medie de 790.000 de români în fiecare minut.
Același clasament și la orașe. Pro TV a avut prima poziție cu un milion de telespectatori pe minut, urmat de Kanal D, foarte aproape (900.000) și, pe locul trei, de bucătarii de pe Antena. Iadul a avut o medie de 485.000 de telespectatori.
Pe publicul comercial, Ferma a numărat 640.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani în fiecare minut. Au urmat Kanal D (aproape 300.000) și Iadul de pe Antena 1, la egalitate cu postul turcesc pe targetul comercial.