ICEEfest 2014, în cifre: 54 de companii majore, 72 de speakeri și peste 30 de ore de know-how

Publicat: 10 06. 2014, 12:31
Actualizat: 29 07. 2014, 20:01

În total vor fi 22 de sesiuni, care acoperă teme precum tendințele globale și regionale, prezentate de mari playeri precum Yahoo, Facebook, Google, Twitter, Microsoft și specializari concrete precum e-commerce și performance marketing; conținut online, content de brand și storytelling (cu Der Spiegel, BBC, Forbes, UpComing și alți jucători importanți); programmatic trading și automatizarea vânzării și cumpărării de publicitate online (AppNexus, Xaxis, Nugg.ad, DataXu etc), la care se adaugă mobile marketing (Windows Phone, Shazam etc), start-ups și alte subiecte la zi.

Peste 30 de ore vor totaliza sesiunile de pe scenele ICEEfest, fiind asteptați peste 1.500 de participanți din 9 țări.

Mari agenții de publicitate, jucători importanți din industria digitală și sute de specialiști vor veni pentru ICEEfest, care are și o parte distractivă constând în premiile IAB MIXX Awards, petreceri, spectacole de stand-up comedy, precum și seara filmului viral „Viral Movie Night”.

ICEEfest este organizat deThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a ediție și se va desfășura din nou la Grand Cinema&More din cadrul Băneasa Shopping City, joi 12 și vineri 13 iunie, săptămâna aceasta.

Ultimele bilete disponibile se găsesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com.