Organizatorii celui mai amplu festival dedicat transformărilor provocate de Internet organizat vreodată în România, iCEE.fest: UPGRADE 100, au anunțat că Facebook și Google vin la București cu cel mai mare număr de speakeri și traineri din istoria de 8 ani a evenimentului.
Începând de vineri, studenții (cu vârste de peste 18 ani) care doresc să participe o pot face, gratuit, prin Bursele UPGRADE 100 by Linde.
Pe lângă prezentări legate de viziunea general pe care o au, marile companii din digital vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creșterii notorietății produselor și serviciilor, cât și workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online și conversii.
În plus, giganții internetului beneficiază în premieră de scene dedicate, tocmai pentru a facilita absorbția de content specific acestei zone.
„Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacționate acum prin sistemele Google si Facebook, ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în țara noastră”, explică Dragoș Stanca, fondator și responsabil cu agenda evenimentului.
Experții Facebook prezenți la iCEE.fest: UPGRADE 100 se vor axa pe două direcții strategice importante. În primul rând vor prezenta viziunea generală și viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorința de a pune în centru protecția datelor personale. În acelașui timp, o direcție esențială este reprezentată de workshopuri adresate specialiștilor care vizează generarea de conversii și vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.
Workshop Facebook: Facebook Marketing Partners (FMP) Academy & Networking Event este primul asemenea format din regiune. Atelierul este adresat profesioniștilor și avansaților în domeniu. Accesul este permis doar celor care au un bilet valid la festival, dar numai cu aprobarea prealabilă a echipei Facebook.
Facebook va prezenta în premieră la festival experiențe ale mai multor parteneri care au obținut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziție de gigantul global.
Un workshop YouTube este programat pe Focus Stage 1, în prima zi a evenimentului. Tema întâlnirii este „Accelerate your creative advantage on YouTube” și este susținută de Teodora Patrauceanu, Agency Account Manager pentru YouTube.
Sunt abordate cele mai noi tendințe în zona video, formate creative și publicitare, dar și analiza perspectivelor pe care le are Google în ceea ce privește impactul inteligenței artificiale în viitor.
Pe Focus Stage 3, în ziua 2, este anunțat un workshop LinkedIn cu titlul „How to use LinkedIn to reach your business objectives”, cu Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA la LinkedIn.
Pe site-ul UPGRADE 100 puteti găsi mai multe detalii, studii de caz spectaculoase și un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.
iCEE.fest: Upgrade 100 pregătește pentru ediția din acest an 11 linii de conținut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics și video gaming & entertainment.
Printre speakerii-vedetă invitați în 2019 se numără personalități precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.
iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, își schimbă numele și vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.
Peste 130 de experți în digital și tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenți în România, în 13 și 14 iunie, festivalul așteptând peste 4.000 de participanți (dintre care aproape o treime din afara țării), anunță organizatorii.
iCEE.fest: Upgrade 100 pregătește pentru ediția din 2019 an 11 linii de conținut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics și video gaming & entertainment.