Prima pagină » Magazin » iCEE.fest 2019: Industria influencerilor online a ajuns la două miliarde de euro

iCEE.fest 2019: Industria influencerilor online a ajuns la două miliarde de euro

iCEE.fest 2019: Industria influencerilor online a ajuns la două miliarde de euro
Industria influencerilor online s-a ridicat la două miliarde de euro în 2019 și se așteaptă să crească a arătat Olivier Billon, fondatorul agenției internaționale Ykone, specializată în reprezentarea vedetelor de pe internet, la UPGRADE 100.

Agenția are birouri în New York, Paris, Berlin, London, Milan, Dubai și Bangalore. „Ne așteptăm ca industria să crească la proximativ opt miliarde în 2020″, a spus Billon.

„Ajungem în situația în care oameni reali creează conturi false pe care publică povești false și au urmăritori falși”, a glumit specialistul.

Scena Upgrade 1 dedicată joi dimineață inovației care schimbă regulile în publicitate, marketing dar și în ceea ce privește creativitatea a găzduit mai multe prezentări legate de tendințele cheie ale anului 2019 și despre ceea ce este de așteptat să se întâmple în 2020 și mai departe.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din Bucuresti joi și vineri, 13 și 14 iunie, pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy și a altor susținători.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, își schimbă numele și vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experți în digital și tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenți în România, în 13 și 14 iunie, festivalul așteptând peste 4.000 de participanți (dintre care aproape o treime din afara țării), anunță organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregătește pentru ediția din 2019 an 11 linii de conținut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics și video gaming & entertainment.

Autor