Prima pagină » Magazin » ILEGALITĂȚI. Metoda „call center” implementată de o rețea de traficanți. Livrau cocaina de parcă ar fi fost pizza, totul în plină pandemie!

ILEGALITĂȚI. Metoda „call center” implementată de o rețea de traficanți. Livrau cocaina de parcă ar fi fost pizza, totul în plină pandemie!

ILEGALITĂȚI. Metoda „call center” implementată de o rețea de traficanți. Livrau cocaina de parcă ar fi fost pizza, totul în plină pandemie!
Sursă FOTO: Pixabay - caracter ilustrativ

O adevărată rețea de traficanți de droguri funcționa prin metoda „call center” și livra cocaină în Roma prin livratori recrutați din rândul clienților care avewau nevoie de bani.

Operațiunea denumită „Call center-ul SanBasilio” a fost inițiată de agenții Gărzii Financiare din Comandamentul Provincial al Romei iar cei vizați sunt 7 tineri, cel mai mare dintre ei având vârsta de doar 22 de ani, potrivit Rai News.

Cum funcționa „call center-ul” de cocaină

Gruparea avea un sistem foarte bine pus la punct prin care satisfăcea piața consumatorilor de droguri într-un timp cât mai redus. Oferea până și „degustări” de produs și își minimaliza riscurile pe cât posibil.

În fiecare săptămână, tinerii reușeau să vândă între 30 și 50 de doze, uneori ajungând și la 80. Astfel, tinerii aveau încasă și de 15.000 de euro săptămânal.

Livrau cocaina de parcă ar fi fost pizza

În contextul pandemiei de coronavirus, tineri s-au arătat a fi cu adevărat inovativi și, în ciua restricțiilor impuse de autoritățile italiene și închidere majorității afacerilor, aceștia reușeau cumva să își continue livrările în rândul clienților fideli.

Mesajele codificate mai ceva ca la CIA

Limbajul codificat i-a ajutat să funcționeze pentru o perioadă destul de bună și să încaseze venituri considerabile, însă cu prețul libertății. „Un prieten„ reprezenta o doză iar „o mână” 5 grame.

Rețeaua bine pusă la punct, limita riscurile prin transportarea unei cantități relativ mici, câteva doze, pe care livratorul le ducea clienților apoi revenea la „sediu” pentru aprovizionare.

Membrii „call center-ului” și-a onorat coenzilor cu brio în timpul pandemiei, însă mai întâi și-a anunțat clienții de „noul program de funcționare”.

„Salut, sunt Lele din San Basilio. Am fost nevoiți să închidem din cauza pandemiei, dar cu toate acestea vor reveni de mâine cu un program de la 14:00 la 02:00 noaptea. Vom fi din nou activi pentru prieteni, disponibili să ajungem acolo unde sunteți. Am revenit, suntem din nou în top. Vă îmbrățișez, Lele”, a fost mesajul de înștiințare pentru clienți.